søndag 7. april 2013

Vårforberedelser



Våååååår! Det er rart hvordan sola får alt til å virke lettere og lysere. Nattevåk, amming og bleieskift til alle døgnets tider blir på en måte ikke fullt så slitsomt når man våkner av at det er sol og mildt ute. Jeg har faktisk kost meg med noen kaffekopper i solveggen allerede til tross for at familiens nye tilskudd kun er fem uker gammel. Jeg har tenkt på om jeg ikke skal plante blomster i kassene ute, men fant ut at det er vel lurt å vente litt siden nettene fremdeles er ganske hustrige. Jeg får nøye meg med koselige vårblomster inne foreløpig.


1 kommentar:

  1. Flotte og vårlige bilder!
    Elsker koppen på det øverste bildet,
    og puta i bakgrunnen på den andre bildet!
    Herlige detaljer!!!
    Ønsker deg en NydeligFlott søndag
    og lykke til i nib´s utfordring!
    Klem fra Julie :-)

    SvarSlett